NOTA: Acest site foloseste cookies pentru o mai buna experienta a utilizatorilor!

nume
email:

Pentru ca atunci cand alegi sa cumperi de la o persoana fizica pentru care nu exista nicio forma de control, iti asumi aceste eventuale probleme. Iti asumi faptul ca s-ar putea sa nu fie calitate si ca persoana respectiva urmareste vanzari izolate si nu fidelizarea clientilor. Pentru ca, diferenta dintre un brand si o persoana fizica, este ca prima doreste o relatie de durata cu clientul si nu o vanzare izolata.Asadar, inainte sa va intrebati „De unde cumpar haine ieftine?” sau „Anunturi cu haine de dama”, tineti cont de urmatoarele lucruri:

 

  1. Faceti-va o lista cu magazinele din imediata voastra apropiere pentru ca acestea va vor consuma cel mai putin timp si este posibil sa gasiti ce cautati.
  2. Faceti o lista cu principalele magazine online de haine si nu va dati inapoi de la a comanda de la magazine pe care nu le-ati frecventat inainte. Incercati sa vorbiti cu un reprezentant la telefon si intrebati-l tot ce va trece prin cap. Seriozitatea cu care va va trata va fi un indiciu important asupra seriozitatii magazinului in sine.
  3. Daca v-ati decis asupra unui articol vestimentar cautati cat mai multe review-uri despre produs. Daca nu gasiti, trimiteti linkul prietenelor si nu va sfiiti sa le intrebati ce parere rau. Daca nici asa nu merge, reveniti la punctul doi si contactati direct magazinul.
  4. Intrebati daca exista promotii in viitorul apropiata. Nimic nu este mai frustrant sa cumperi astazi o haina pentru ca maine sa intre la promotie.
  5. Abonati-va la toate newsletterele posibile pentru ca numai asa veti fi la curent cu noutatile din oferta si cu promotiile.
  6. Nu comandati daca „pare prea frumos ca sa fie adevarat”. De cele mai multe ori poate fi ceva…haideti sa-i spunem suspect.
  7. Nu comandati de la persoane fizice decat daca aveti posibilitatea sa verificati continutul coletului. Exista riscul sa nu va fie trimisa marfa ci doar hartii sau pungi, exista riscul sa fie culoare diferita sau haina sa prezinte defecte. Exista foarte multi furnizori in diferite tari care vand haine cu defecte minore pentru preturi derizorii si, desi majoritatea magazinelor resping categoric sa achizitioneze marfuri cu defect sau haine returnate in magazine din afara, persoanele fizice considera ca pot fi reperate iar clientul nu va face returul pentru un nasture, o pata sau un fermoar defect. De cele mai multe ori pretul reparatiei este egal cu costul de retur iar clientul este posibil sa considere mai util sa aleaga „reparatia”.

Stiri din lumea modei